1-Siparişim hangi kargo şirketi ile elime ulaşır?

 

   Siparişlerinizin gönderimi YURTİÇİ KARGO ile sağlanmaktadır.

 


 

  2- Siparişim kaç günde elime ulaşır?


   Siparişlerinizin teslimatı siparişinizin tarihinden itibaren 2-7 iş günü içerisinde gerçekleşir.

   İndirim ve kampanya dönemlerinde siparişlerinizin teslimatı 2-7 iş günü içerisinde yapılır.

 


 

  3- Değişim işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?


   Değişim Adımları:


     • minetanbutik.com.tr de yer alan "Hesabım" bölümünden "Destek Talepleri'ne" gidin. 

     • Yeni Talep Oluştur butonuna tıklayarak, Değişim yapmak istediğiniz siparişinizin numarasını mutlaka belirtiniz.

     • Ürün ve gönderim nedeninizi açıklayarak, Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız ürün adedini de belirtmeniz gerekir. 

     • Ürünler ile birlikte fiş/faturayı tek bir pakete koyun. 

     • Paketi alıcı adı 'MİNE TAN BUTİK' Ya da firma anlaşma kodumuz 286726-226  belirterek YURTİÇİ kargoya peşin ödemeli olarak 3 gün içinde teslim edin. 

 


 

   4- Değişim Prosedürünüz nedir?


  • Değişim süresi elinize ulaştığından itibaren 3 gündür.  

  • Ürünlerinizi anlaşmalı fiyatlarımız üzerinden değişime göndermeniz için firma kodumuzu kullanmanız gerekir. Firma kodu: 286726-226  

  • Ürünlerinizi değişim adımında Yurtiçi kargo firması ile gönderebilirsiniz.  

  • Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. 

  • İndirim (outlet) ve Abiye Ürünlerinde kesinlikle değişim ve hediye çeki tanımlaması söz konusu değildir. 

  • Ödeme seçeneği "Kapıda Ödemeli" siparişlerde  kesinlikle hediye çeki tanımlaması söz konusu değildir. 

  • Değişimlerinizi YURTİÇİ kargodan firmamızın anlaşmalı olduğu fiyatlarla çok daha uygun olarak gönderebilirsiniz. 

  • Kargonuzu teslim ederken firmamızın kodunu belirtmeyi unutmayın. Firma kargo kodu 286726-226

 


 

   5- Hediye Çeki talep ettiğim ürünün yüklemesi nasıl yapılıyor?

   Hediye çeki süreci aşağıdaki gibidir: 


  • Ürün bize ulaştıktan sonra değişim şartlarına uygunluğu kontrol edilir. 

  • Hediye Çekinden yararlanabilmeniz için, siparişinizin ödeme yöntemi "Kredi Kartı veya Havale/Eft olmak zorundadır. Kapıda Ödemeli Şiparişlerinizde Hediye Çeki tanımlaması söz konusu değildir.

  • Gönderdiğiniz ürünün bedeli minetanbutik.com.tr'ye üye olduğunuz mail adresinize anında yüklenir ve 1 yıl boyunca  minetanbutik.com.tr'den kullanabilirsiniz. 

  • Ürün değişim şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. 

  • Hediye çekiniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir. 

  • "Hesabım" bölümünde yer alan 'Hediye Çeklerim' sekmesinden yüklenen çekinizi görebilirsiniz. 

 

 


 

   6- Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

    •Hafta içi 09:00 – 18:00 o Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır. 

    •Pazar günü teslimat yapılmaz.

 


  

   7- Ürün Sepete eklerken karşıma çıkan "Paket Ekibi" seçeneği nedir ?


   Siparişleriniz , merkez depomuzda bulunan "Paketleme Ekipleri" tarafından, alındığı sıraya göre en hızlı şekilde hazırlanıp kargoya teslim edilmektedir. Paketleme Ekiplerimizden herhangi birini seçebilirsiniz.

 


 

   8- Yurt dışına sipariş gönderiyor musunuz?


    Siparişler sadece Türkiye sınırları içerisine yer alan teslimat adreslerine gönderilmektedir. Yurtdışına ürün gönderimimiz bulunmamaktadır.

 


 

   9- Siparişlerimde ne kadar kargo bedeli ödeyeceğim?


     Kredi Kartı ve Havale/Eft ile ödenen siparişlerde kargo bedeli 5 TL dir. 

     Kapıda Ödemeli siparişlerinizde kargo ücreti 10TL'dir. 

 


 

   10- Siparişimin kargo takibini nasıl takip yapabilirim?


   Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada bulunan ''Hesabım'' bölümüne tıklayarak açılan sayfada '  'Siparişlerim'' bölümünden güncel tüm siparişlerinizin durumunu kontrol edebilir, siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargonuzun durumunu ''gönderi takibi'' bölümünden takip edebilirsiniz. Ayrıca siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza SMS yolu ile bilgilendirme yapılmaktadır.

 


 

    11- Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?


    Siparişinizi teslim aldığınızda kargo paketinde yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kargo görevlisinin yanında kontrol etmelisiniz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde bir problem olması durumunda size yardımcı olacaktır. 

 

.